Alla inlägg under december 2010

Av Kajsa - 30 december 2010 17:52

Ja då var det snart nytt år igen..tiden går fort.

Tyvärr blev det inGa föl efter calle tills nästa år. Men ett sto hoppas jag kommer tillbaka, det andra stoet tålde inte att bli betäckt...synd hennes familj ville verkligen. Men alla vill inte ha föl eller kan inte ..:/


Jag blir så glad att se rapido ....så vacker han är. så otoligt rörlig och balanserad. Vacker hals , ja han kommer bli en stjärna. 


Pepina växer så det knakar...men är faktiskt lite mot andra åringar. Skönt då går hon inte isönder. Måste filma henne behöver hjälp med det...


Igår hämtade pappa en fyrhjuling. Så skönt det ska bli till sommaren. kan man fixa banan och köra vatten till hagarna. :)



God fortsättning och gott nytt på er :)   



 


Av Kajsa - 22 december 2010 09:12

Då var det snart jul , jag är klar med alla presenter och ska bara åka till ami och lämna till enne. Blev inget idag pga kylan, lite för kallt för att va på Dalagården idag.


Hänt mkt, pallar inte prata om det...vissa har väl sett min status på fb...


Billys parasiter i pälsen är borta nu men han ska medicineras ändå, vi kan iallafall minska medicinen...skönt för han. Vi har 24 grader kallt...så hästarna är bara ute och luftar sig, de tycker int det är så skoj att stå ute nu, speciellt inte calle. han vill bara in. Strackars spanjoren..:/


vi ska fira jul med mina föräldrar i jul. :) lugnt och skönt.


nu ska jag fortsätta städa.


God jul önskar vi till er alla.     

Ozzy billy och Fjante

Ovido - Quiz & Flashcards