Alla inlägg under februari 2012

Av Kajsa - 24 februari 2012 09:23

Snart är det vår :) Underbart :)

Har skickat in mina papper till skatteverket..:) väntar på svar sen kör jag igång med mitt hovslageri :)

Quali börjar gå upp i vikt och lugnat sig mycket. Han är en riktig pärla :) underbart snäll och vilken utstrålning han har :)

Ska betäcka pippi med honom till sommaren. Spännande :)

Längtar till maj för då kommer det lite fölisar efter calle :)


Rapido trivs super bra i hallstahammar och har blivit en stor kille. Han har växt om deras 3 åringar (halvblod) , underbart snäll och trevlig är han också. Han hade träffat kossor för förstagången i sitt liv och knappt höjt ögonbrynet. Underbara lilla Rapi :) Så otroligt lik sin far i temperamentet. Tar allt med en klackspark :) Sandra är otroligt glad för honom och han charmar alla som träffar honom. Ingen kan förstå att en 2 åring kan va så lugn och sammarbetsvillig.

Men jag tycker själv att de inte är något konstigt. Avlar man på bra temperament och gör allt så rätt man kan från början så brukar det bli bra :)  Nä jag får nog åka och hälsa på honom...saknar honom massa.


Imogon fyller Rasmus år så jag måste iväg och köpa något :P har ingenaning om vad bara...haha


 

Ovido - Quiz & Flashcards