Alla inlägg under april 2011

Av Kajsa - 25 april 2011 10:07

Min bror och hans familj har varit nere under påsken. trevligt. Haft ridlektion för fiona med sigge. hon har talang :) sitter som gjuten,

igår var vi och lämnade mat till Rappi hos Ann-britt för imorgon ska rappi åka dit för att va på hingsbete med Ann-britts 1 åring. Rapido fick åka transport igår. han stod som ett ljus, han är så snäll lilla guldkillen.


Måste ragga lite kunder nu..:p behöver ni verkat så hör av er.


Nej nu måste jag till stallet. helt underbart väder :)

Av Kajsa - 13 april 2011 21:38

av plan three. fick mig att tänka på någon. ibland har man vänner ibland inte?..hm man ska inte bry sig för mkt. Vi hade många roliga år som inte betydde något.


Min älskling ligger på sjukhus,,inte alls bra. hoppas han får komma hem imorrn. saknar han så fruktansvärt.


Imorgon kommer Ann gunter och kollar över min guldprins:)




Ovido - Quiz & Flashcards