Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Kajsa - 9 oktober 2010 19:30

Blev ingen ridning idag. Bara mocka , jobbigt nog men älsk hjälpte mig :) sen har vi handlat massor...hatar affärer...om det inte är häst saker :) haha. Häst nörd som man är. Köpte zoon salva till min rygg...får hoppas de hjälper. måste bli bra tills måndag och jag vill rida i det fina höstvädret.


Som ni såg så har jag anmält calle till sveriges finaste häst, haha mest fär att terra rasmus. nä det e tur man har olika intresse även om det e skoj när han är med i stallet.



ska göra lite middag sen blir de film :)  

Pippi :)

Av Kajsa - 9 oktober 2010 15:46

Årets Häst 2010


Haha, brist på annat, men rösta på cashmere :)

Av Kajsa - 9 oktober 2010 10:57

Inte sovit i natt, as ont i ryggen  men jag vet inte vad jag gjort...:S Hela höger sida är helt stel . älsk massera lite igår men det blev värre...:/


ska köra till stallet snart. ska bara samla krafter.

idag blir de inget festande för min del....men men.


måste rida idag, kommer nog inte gå så bra, får ut coh försöka lunka runder med cashe...

Ovido - Quiz & Flashcards