Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Kajsa - 24 augusti 2010 13:02

  Silke 4 månader . Riktig sötnos. Tydligen en riktig busunge :) Men det ska där va i små fölisar :)


jag Börjar bli bätttre nu, men mamma har blivit jätte sjuk ska operars senast på måndag.   


hästarna sov inne inatt. skönt för de. Rappi växer så det knakar. Verkar som Sandra wikström vill ha han, vem skulle inte vilja ha han? så underbar. Men kommer han till sandra får han både va häst och tävligshäst. Sandra är en av mina bästa vänner så hon har första tjing om jag ska sälja. Sandra har själv en Hispano/halvblod och trycker ner hbl på dressyrbanorna :P Hispano is the shhit ;)  Nä men både jag och sandra vet att det är den perfekta ridhästen eller varför inte köra med?. , man kan ha de till allt. :)


nej tycker min älsk ska komma hem nu.

Ovido - Quiz & Flashcards