Alla inlägg den 13 november 2010

Av Kajsa - 13 november 2010 22:19

Hittade pippi liggande i hagen...hon gnägga på mig att jag skulle komma. Satt hos henne och örsökte få upp henne....tillslut reste hon sig, slemhinnorna i munnen va lila, hon ville lägga sig hela tiden...gick med henne i 1 timme, sprutade i henne vatten med spruta blandande i lite olja,,,nu är hon bättre och verkar må bra. får hoppas det håller i sig.

Ledsen man blir när någon ma älskar inte mår bra..:(


mormor har blivit inlagd på sjukhus,,verkar inte bra..


min pojkvän skiter i mig och min familj och åkte på bio med bauer...känner mig sårad och sviken...börjar vänja mig nu, förstår mig inte på honom..att älska någon mer än livet är inte lätt, det gör ont, tur jag har mina hästar och mina underbara djur. de är mitt allt. Ett hjärta med för många hål fungerar inte till slut...

är det fel på mig...min familj..? jag vet inte...

 tårar hjälper inte. kan skriva så mycket mer...men det hjälper inte. han förstår inte, eller vill inte, så är det nog.

Ovido - Quiz & Flashcards