Alla inlägg den 28 november 2010

Av Kajsa - 28 november 2010 18:42

Längesedan man skrev något,har haft fullt upp och nästan glömt allt som hänt.

Som sagt blev min mormor sjuk så vi tog hand om hennes hund Billy, som är en av min mosters uppfödningar....inavlad sådan med demodex men han är mycket bättre i huden och medicinerna hjälper bra, han otroligt livlig och lite i busåldern. men vi börjar få rätt på han. Han och de andra hundarna trivs bra ihop. Får se vad som händer. Men just nu har mamma 3 hundar och jag 2, fårse om mormor orkar eller om vi behåller honom tills vi kanske ev hittar ett bra hem till honom.


Har inte blivit så mycket ridning nu när snön kom...får fixa brodd och snösulor till min lilla älsk som inte tycker snön är jätte mysig. Men hans son tycker det är skit skoj , slänger sig rakt ner innan man fått in han i hagen, han inte vänta med att rulla sig. haha sötnöten.


Idag har jag varit i åstorp för att älskling körde karusell ...kallt och jävligt. träffade ida iallfall :)


Jag är så trött på snön...kallt och blött usch...


lite bilder.

  Chica bandido   Godis dax   Hajen ozzy   Chic   fladderörat   Godis   väntar på godis     Ozzy

  Bus   Mys i sängen   Alla utom chica som ville ut och leka i snön   Billy   Kallt om näsan

       

Ovido - Quiz & Flashcards