Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Kajsa - 14 mars 2010 10:33

Rasmus e bakis. Rätt åt han, jävla svikare.


ska till stallet snart. behöver ut och rida och tänka..

hittade bilder på min lunar som jag aldrig är inne på.

Saknar det...fy fan va jag saknar det.

Jag och Diavolo när vi hoppa små hinder. Har aldrig någonsin sutit på en häst med sådan hoppförmåga. idag går han svår dressyr.

Silverrex min första kärlek , Ingen häst har kunnat mäta sig med honom (enbart cashmere), Blev kär i cashmere för att han påminner mycket om rex, ibland ser jag tilloch med rex i honom.   Rex var efter Xandino undan fridolf som var efter merriemaster. Rex var en kopia av merriemaster.   Rambo och cashmere står på plattan , Cashmere undrar nog om jag kan skynda mig så vi kan ut och rida.vackra häst <3
Ovido - Quiz & Flashcards