Alla inlägg under juni 2010

Av Kajsa - 17 juni 2010 20:37

På lördag kommer där en tjej til calle och sen en på tisdag.

Pappa har byggt en lucka till hans box nu, skönt att kunna stänga in lite ibland när stona inte vill gå ifrån han när de ska ut i hagen. Calle tycker det är trevligt men har inte tid att stå där tills stoet vill följa med ut i hagen.


Släppte zigge och pepina med Pippi o Ralle..gick bra. Pippi visade var skåpet skulle stå sen var det bra.pepina ville inte gå ifrån Lillbor sen . haha, Ska se om pippi och ralle kan va ute på natten till helgen. Hoppas de inte ska regna...:/


Var ute med mamma och zigge i skogen. Träffade läskiga svartvita kossor.


Fick reda på att min lilla Aron inte finns mer...:/ Blev 28 år gammal. Vila i frid.






Av Kajsa - 16 juni 2010 12:02

najs väder idag :) kanske bli sommar nu då?


Kommer ev två flickor till cashmere snart. Blir han glad :) :P


börjar praktisera på måndag :) woho ska bli skönt att ha något att göra.


Rapido...han ärså vacker. lik sin far. börjar få gula ögon..:) Han passar verkligen sitt namn...han är inte still mycket, Far rundor och får till och med sin gammle mor,

Av Kajsa - 12 juni 2010 13:03

Älskling kommer hem inatt.:) Ska till hyllinge sen och städa, har inte bott där på ett tag och älsk hann inte så myckket innan han  åkte . Väntar på hovis...pippi och Ralle fick gå in...jävla regnande. Full storm fan..trött på detta nu. Ge mig sol ochminst 25 grader varmt.


Får ta och hälsa på min brossa också..:) saknar lilla fabbi som varit i kroatien :)



  

Gah

Av Kajsa - 11 juni 2010 17:15

varför ska det regna? trött på det nu

Calle får vila idag, om jag inte får ett ryck senare. har så ont i huvudet. Ralle är ute och busar nu :) så vacker han är :)

Ams ringde innan. verkar som jag får praktik :D Ska ringa Ami sen. så jag kan börja nästa vecka igen. Nästa vecka har älsk semester så vi får kanske ta och göra något ihop....saknar han...kan ite va någon höjdare på swedenrock detta året. bara regnar ju...  

Mys

Av Kajsa - 10 juni 2010 22:01

Sigge och pepina fick komma in inatt. mysigt tyckte de. Tog av sigge skorna. Hovis kommer på lördag. ska dra calles imorgon.

Pepina stod fint i gången när jag borstade och kollade fötter. Calle tittade avundsjukt på. Han vill gärna stå i centrum. vilket han brukar ;) han är ju trots all min  guld häst. Pippi är i fölbrunst nu.. fast jag har sagt till calle att pippi ska vila från föl detta året, han har tagit det bra, haha. Mummlar bara lite till henne. Var ute en stor runda i skogen med honom idag. ca 2 timmar, men inte blev han trött inte. Han skulle kunna gå i en evighet, vi träffade små shettis hingstar. De var riktigt stöddiga, trodde nog calle var en flicka. :P



Ska sova nu, saknar Älsk jätte mycket...jobbigt att sova ensam. Tur Ozzy och chic är hos mig. Lite sällskap iallafall, fast Ozzy snarkar som en karl.       

Av Kajsa - 10 juni 2010 14:41

Tråkigt väder...var är sommaren?.


Ralle busade i hagen . fick en bild på det. resten såg man bara ett gult strek. haha Ska ladda upp lite film på han. svårt att filma föl. ena sekunden är det full rulle sen nästa står de bara still.   

Av Kajsa - 9 juni 2010 17:30


Puss     Pippi var väldigt mögig så hon fick ett hjärta :)  

  

Av Kajsa - 9 juni 2010 11:36

Pippi och Ralle fick va inne idag..får se om de blir något bättre senare så de kan gå ut. Calle ville heller inte gå ut, Han var ute när jag fixade stallet,stod bara vid ingången :| Spanjoren tycker inte om att bli blöt.

Pina och zigge får va ute, de har massa träd de kan stå under.


Detta kommer bli en dryg dag, Älsk är på Sweden rock.. de lär bli blöta idag..trött på detta vädret nu, ge mig sol.


  

Ovido - Quiz & Flashcards